ChaChi Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 nå vasker jeg og koker flaskene etter hvert bruk, men hvor lenge skal jeg drive med det? (begynner og bli litt lei av flaskekoking ja;) når holder det og bare vaske de vanlig? tupsi er nesten 5 mnder nå.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg slutta når mini var 4 mnd.Vasket kun i oppvaskmaskina.
ChaChi Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 hm.. oppvaskmaskina mi har to bein og heter sambo.. oppvaskmaskin bruker jo mye varmere vann enn han klarer og putte hendene sine i..
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg slutta å koke når lillegutt var rundt 3mnd. Vaska i varmt vann og zalo. Kokte flaske smokkene da,men gjorde det på kvelden. Så ble bare en omgang koking daglig. Når han var mellom 5 og 6mnd kokte jeg smokkene en gang i blandt. Han er en frisk og rask gutt på 11mnd nå og vil ikke ha melk lenger,så ingen koking her nå Du kan helt sikkert slutte å koke nå når hun er nesten 5mnd
ChaChi Skrevet 24. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2007 Hurra:) da er jeg ofesielt ferdig med koking:) vertfall etter hvert bruk.. koke en gang i blandt kanskje:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 kokte til tassen var 6mndr.. men flaskesmokkene koker jeg enda han er 11mndr snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå