Gå til innhold

Trenger man ha med bilsete til "syden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vel bare kjøre buss, og der får man vel uansett ikke festet det? Tar dere det med? Lite lyst å sende det som bagasje når det blir så dårlig behandlet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg uten tvil satt igjen hjemme.

Men jeg hadde holdt meg unna drosjeturer "der nede". Hvis ikke, så går det sikkert ann og spørre om noen drosjer har barnesete også, det kan jo hende...

Riktig god tur i hvertfall =)

Skrevet

Eg åg lure på d, gulle e 6 1\2 mnd då me reise..;)

Skrevet

Hei!

Vi var 2uker på Gran Canaria nå rundt påske. Hadde me oss gutten vår på 9mnd. Vi hadde med tralle+bilstol(det går an å feste bilstolen på trallen)

Vi fant ut at dette var nødvendig...og tryggest.

Det var for smalt i bussene til å plassere bilstolen i riktig stilling...derfor satt jeg den ved siden av meg(sidelengs). Det var ikke festet..men likevel tryggere enn at ungen er løs i bussen.

Vi tok ofte taxi...og da fikk vi bruk for det. En dag tok vi ikkje me oss bilstolen fordi vi var 4 voksne som skulle ta taxi...og da var det ingen plass til stolen...so samboeren min tok han på magen i en bæresele. Men dette burde vi ikke ha gjort....lillegut ble bilsyk og spydde hele bilturen pga all bevegelsen..så jeg anbefaler å ha med bilstol.

Det var ingen skader på verken trallen eller bilstolen...dessuten vist det blir det.kan man vel kreve erstatning med flyselskapet?

Lykke til og kos dere:)

Skrevet

Vi var også på Gran Canaria i 2 uker rundt påske. Hadde ikke med bilsete og det gikk helt fint. Gutten vår var da 6 1/2 mnd. Når vi tok buss hadde vi han i bæresele og han storkoste seg. Fulgte interessert med på alt. Vi leide også bil i 3 dager hos Avis, og for en liten ekstrautgift fikk vi da med babybilsete. Vær imidlertid oppmerksom på at de må ha bestillingen minst 3 dager i forveien (tror dette gjelder de fleste utleiebyråene) for å kunne garantere babysete.

Skrevet

Zera,

Bra at ikke deres ble bilsyk da:)

Hvor var dere på Gran Canaria???

Skrevet

Då trur eg ikkje me gidde rett å slett, sga bare vær ei uga på Mallorca;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...