Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 bare lurer hvor lenge det er "vanlig" å være forlovet egentlig?
Leieboer funnet! Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Vi var forlovet i over 6 år før vi giftet oss. Da vi forlovet oss, bestemte vi oss for at vi en gang skulle gifte oss, men det hadde liksom ingen hast. Ville vente til jeg var ferdig med studiene o.l. Men ved å forlove oss følte vi at vi tok et steg videre, og kunne vise verden at det skulle være oss to. Var liksom en liten ekstra trygghet med den ringen på fingeren!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 nåå det hørtes kos ut:) ok så det er ikke noe sånn: man BØR gifte seg fort? Nå har han ikke fridd, men siden jeg ble gravid snakket vi mye om det så jeg regner med at det kommer snart:P Men så vil jeg være i form så jeg får plass i en fin kjole og ikke ha et spedbarn i armen;)
navano Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Vi har vært forlovet 3,5 år når vi gifter oss. veldig forskjellig på hva man gjør. har et vennepar som har vært forlovet i nesten ni år nå, har ikke passet seg sånn at de har fått giftet seg. Lykke til med graviditet og evt frieri :-)
Amy85 Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Min samboer fridde på nyttårsaften, og allerede St.hans dette året gifter vi oss. Så det går ca. et halvt år ) Ikke noe problem i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå