Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg og samboeren min har en datter på 9 mnd, som jeg tar mest av ansvaret for. Selv nå som han har permisjon, er det jeg som står opp med jenta(litt selvpålagt) og tar henne av all mulig fritid jeg har etter jobb. Jeg tok så og si alt ansvaret for henne før også. Jeg har vært og er rett og slett sliten - så veldig ofte kjefter jeg, er grinete, og han er heldig om han får sex tre ganger i måneden. I dag oppdaget jeg på maskinen hans at han har to andre epostadresser, men jeg klarer ikke knekke koden på dem. Jeg vet det er flørting på nett dette gjelder. På en måte føler jeg at jeg er litt skyld i dette selv, siden jeg er som jeg er. Jeg har gang på gang sagt at om han hadde hjulpet litt mer til, hadde jeg sikkert ikke vært så sliten og hatt mer overskudd til han. Hva mener dere, er dette selvforskyldt?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Nei! Det er da ikke som fortjent! Hvis han ikke er fornøyd i forholdet plikter han å ta det opp med deg i stedet for å snoke rundt på nettet og flørte med andre. Det vet han, og det vet nok du.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er av den type person som ikke mener "utroskap" hører hjemme i et forhold, uansett hvor godt eller dårlig det enn måtte være. Dersom man bevisst holder ting skjult for partneren sin, og ikke tør gjøre det åpenlyst fremfor den andre parten - så sier det seg selv, at det man driver på med ikke er bra. Her er det eneste som nytter; å snakke sammen. Fortell ham atter engang at han må hjelpe til litt mer hjemme, det er ingen som klarer å være sexy eller ha lyst på sex dersom man føler seg som en brukt oppvasktue når dagen er omme. Sex er en overskudds ting, og uten overskudd, heller ingen sex!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Nei, det er ikke som fortjent. I løpet av de årene siden vi fikk to barn, kan jeg ikke huske at mannen min har tilbudt seg og sagt - bare ligg litt du, så jeg ta småen. Når jeg har bedt ham hjelpe til, så har han somregel gjort det, noen ganger "uten å mukke", andre ganger hvor han blir direkte sur og irritert for at jeg ber ham. Jeg hadde heller ikke mye glede av at mannen min hadde permisjon - da var det jo så mye han måtte gjøre, og det passet jo så fint til ferien! Det er vondt å gå å kjenne seg ei kjeftsmelle. Men det er en grunn til at man blir det. På en eller annen måte må du få ham til å forstå det. Jeg kunne tolerere mye fra min mann, fordi han ellers er flink til å ta seg av ting som må gjøres. Hva gjør samboeren din for deg/ dere ellers? (Husarbeid, rearasjoner, innkjøp, etc) Du skal ikke knekke koder til mail. Du skal spørre ham rett ut og gjøre det helt klart at du stoler på at han forteller sannheten. Videre gjøre det helt klart hvilken betydning det får om du senere oppdager at han har løyet for deg. Om han skulle finne på å innrømme at han flørter, vel , da må dere sette dere ned og ta problemene for dere og hva dere ønsker med forholdet. Ærlighet og tillitt kan redde mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå