mamma til <3to<3 Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Da snuppa vår kom til verden fikk vi beskjed om at det var lurt å skille mellom dag og natt ved å ha andre soveplasser enn senga på dagen. Det har vi gjort, og det har gått veldig greit, men må man fortsette sånn? Det hadde jo vært greit å kunne legge henne inn i senga på dagen også! Sikkert et kjempe teit spørsmål, men sånn er det når man ikke har peiling... Hun er forressten 4,5 mnd...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg har hele tia lagt snuppa inne på soverommet på dagtid, men hatt gardinene fra for det meste, så det er lyst.. Men merker nå (hun er 15mnd) at det er vanskelig å få henne f.eks til å ligge og sove på sofaen (hvis jeg lager en stengsel så det ikke er fare for at hun faller ned). Hun kan være trett som et uvær, men det er soverommet hun roer seg ned...
så var vi 4 Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg har aldri hatt særlige problemer med å legge Martin for natten, og han sover i senga på dagtid også.
snupp & mamma Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 I begynnelsen la jeg alltid jenta mi i vugga i stuen eller i baggn til vogna, men da hun var rundt 2 mnd kanskje begynte jeg å legge henne i senga på rommet og det fungere kjempebra..på dagen sover hun kun en time i strekk, men på natten sover hun fra 7- halv 5, så videre til 8. så jeg tror bare du kan legge henne på rommet. det er jo mørkere på kvelden/natten, og ikke minst roligere.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå