Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg var ganske sikker på at jeg skulle kjøpe et maxi cosi cabrio bilsete. Helt til jeg fikk se denne graco stolen. Ikke bare var den billigere (kostet 2000 kr med base), men den såg også ut til å være bede liggekomfort i den. Noen som har denne, og kan dele noen erfaringer? Noen som evt har sportsvogna "mirage" til den også?
mirremamma Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Vi har kjøpt denne men har ikke fått prøvd den ennå siden jenta vår lar vente på seg :0) termin om 6 dager... men har hørt mye bra om den og virker veldig sikker og lettvint. vi fikk den for 1500kr der hvor vi bor for vi sa at vi hadde sett den på nett til den prisen, koster jo egentlig 2000kr som du sa :0)
Som Natt & Dag Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg har kjøpt Autobaby II med base og Mirage trillen, (fant de på Stera sitt lagersalg i forige uke, og betalte 1400,- kr totalt), har ikke brukt det ennå, men det ser veldig fint ut. Madde Maxi Cosi setet med Maxi Taxi trillen da jeg fikk Lillegutt for 4 år siden, var veldig fornøyd med de, men når jeg fant Autobaby setet og Mirage trillen til en slik snill pris så jeg ingen grunn til å ikke kjøpe det i stedet. Fikk Autobaby setet anbefalt på det sterkeste av ei veninne, så jeg tror jeg har gjort et veldig bra kjøp.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 takk for innspill. Flere erfaringer noen? HI
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Vi har også kjøpt dette setet, men ikke prøvd det ut noe særlig enda... Bare testa det i bilen og der står det støtt og fint =))
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 har kjøpt begge deler selv. har ikke fått prøvd det ut enda, men har hørt mye bra om det og for meg ser det supert ut!
Nå blir det to :-) Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Vi har kjøpt dette setet, og venter enda på at noen skal komme ut for å prøve det :-). Det ser veldig bra ut og scorer godt i test. Det eneste jeg reagerte på, er at det ikke er festet i dørken på bilen. Til treåringen har vi sånne reimer for å feste i gulvet, og det synes jeg det burde vært her også. Da står setet bom fast. Slik det er festet nå er det jo veldig løst slik at setet kan vippes opp mot ryggen på baksetet i bilen. Vet ikke om det ble forståelig, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå