JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 jeg har begynt å sikle sånn om nettene, pluss at jeg snorker plutselig myyye værre enn noensinne tidligere. Hva kan det komme av da? Det har blitt helt ille den siste uka.. hehe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Haha!! Fint å høre at det er andre å da!! Gjør det jeg også. Helt ille, når jeg våkner å skal på do om natten så er jo puten min helt våt, ekkelt =( Vet ikke hva det kommer av jeg nei, men for min del så er jeg veldig tett i nesen da, så har vel noe med det å gjøre hos meg i allefall
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg har forsåvidt blitt litt forkjølet de siste dagene jeg også, men ikke sååå ille da... hehe:) Det er skikkelig ekkelt ja!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 *rekker opp hånda* jeg også. Har blitt "sparket" ut av ektesengen jeg:( Jeg ligger nå på gjesterommet. Snorker jo som ti menn med store polypper.... Sikler vel igrunn ikke så mye da, litt kanskje... Men snorker. Huff.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2007 Ja, det er alltid godt å vite at man ikke er alene om alle de ekle tingene som følger med en graviditet også. Ikke minst er det godt å få bekreftet at det er noe som skjer i graviditeten og at det ikke er noe som har kommet for å bli:)
EvyHO Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Min yngste (drøyt 4 år) lå i sengen vår en natt og dagen etter hermet hun etter hvordan jeg hørtest ut..... Skikelig during! I forhold til silking synes jeg det er verst når jeg våkner til etter nesten å ha sovnet (f.eks når mannen min legger seg en liten stund etter meg), da kjenner jeg sikkelet ja! Skikkelig kjipe greier som heldigvis retter seg igjen om noen uker! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Jeg har og begynt å sikle å snorke! Har masse slim i halsen og!!!! Ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå