Gå til innhold

Flaskenekt... noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi vil ikke ta flaske. Hun blir helt hysterisk, jeg har prøvd alle tips både fra egen erfaring (har en 3-åring fra før) og ting jeg har lest her inne... men nå begynner jeg å bli litt stressa. Hvis hun ikke tar flaske så føler jeg at jeg blir lenka til ungen de nærmeste 9mnd... :/

Hvilke andre flasker enn avent anbefaler dere? Er det noen som har mykere tupp enn avent? hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min begynte med flaske da han var ca. 2 uker gammel. V i begynte da med dr. brown sine. Han tok dem med en gang. Å så skal dem være bra mot kolikk.. Ellers har jeg ingen råd eller erfaringer..

Lykke til=)

Skrevet

hei.. jenta mi liker veldig godt mam sine smokker.. disse passer til aventflaskene, så du slepper å kjøpe nye=) lykke til!

Skrevet

hvor får man tak i sånt hen da?

Skrevet

her hvor jeg bor- Haugesund, får jeg kjøpt det på nesten alle daglivarebutikker.. bl.annet ica, ica maxi, obs, mega.. sparkjøp har de også..

Skrevet

Gutten min ville heller ikke ta flaske, kun pupp og ingenting annet takk! Vi prøvde alle flasker vi kom over, fordi jeg måtte en tur på sykehuset og mannen måtte gi minst ett måltid mens jeg var vekk......-endte med å gi han mm med sprøte da.

Men nå har vi funnet en flaske han vil ha og den heter: Tomee Tipee. Den er myk i smokken og formet litt som en pupp slik at det skal være lettere å kombinere pupp og flaske. :) Anbefaler deg å prøve den.

Skrevet

vi bruker avent sine flasker... De har fungert greit, men i en liten periode var tassen vår veldig forkjølet og ville ikke ha noe særlig flaske... Vi kjøpte en chicco flaske med vinkel tut. Smukkene til chicco sine flasker er mykere enn avent sine smukker, og er laget av latex. La pjokken i akkurat samme stilling som da jeg ammer, bare litt høyere med hodet, og da drakk ham som bare det.

Skrevet

Hvor får man tak i Tomee Tipee?

må kanskje legge til at jeg bor et GODT stykke uttafor verdens navle :/

Skrevet

Jeg kjøpte i en babyutstyrsforretning her, men de har visst på Babyshop også..... -men regner ikke med at du har det der du bor om du ikke bor i sentrale strøk :)

Her er link: http://www.tommeetippee.co.uk/

Skrevet

min tar kun nuk sine, nekter å ta avent....måtte bytte alle flaskene jeg..kjempekjipt...har prøvd absolutt alt...men jeg ammer ikke da...hun er snart 3 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...