Bellen^2 Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hvor mye gir dere, og gir det kun dette eller tillegg med d-vitaminer? Jeg har snakket med to forskjellige helsekoster og et apotek og fått tre forskjellige svar på hva doseringen skal være for en baby på ca 4 mnd. - 1 teskje Eskimo - 1/2 teskje Eskimo - 1/2 teskje Eskimo og 4 d-vitamin dråper (i stedet for 5 dråper) Er en smule forvirret.......
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Ikke gi d-vitamin i tillegg. For mye av det er i hvertfall det værste du kan gjøre. Jeg gir det samme som anbefalingen for tran.
Bellen^2 Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Ja på d-vitamindråpene står det jo at det ikke skal tas sammen med andre d-vitamin tilskudd, men farmasøyten på apoteket mente at jeg bare skulle redusere dosen på 5 dråper til 4 dråper. Hvis jeg bare tar Eskimo får han jo ikke like mye d-vitamin som med d-vitamindråpene.
Labbetøs Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Jeg gir 2,5 ml eskimo og ikke noe annet. NB: Det kan lønne seg å gi det når babyen er naken, da tøyet lukter pyton for ewer etter å ha blitt tilsølt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå