Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Insoirert av innlegg lenger nede om sikring av barn i bil. Har en veninne som ikke har bil og dermed ikke barnesete til babyen sin. Hvis vi skal noe og jeg kjører spør hun om å få sitte på. Jeg sier jeg ikke vil kjøre henne og babyen uten bilsete. Tenk hvis det skjer noe. Gadde aldri tilgitt meg selv, selv om hun sier hun tar alt ansvar. Kan jo ende opp med å bli politiannmeldt og. Det er jo fører sitt ansvar at barn under15 er sikret forsvarlig i bil. Er jeg sær da?
vi blir 4 :o) Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 jeg hadde sagt akkurat det samme.. du har ansvaret ettersom du kjører.. Synes det er litt spesielt av venninna de å ønske å sitte på uten å ha sikret baby`n sin jeg da..
Caelyn Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Synes ikke du er sær. Har en venninne med barn selv, venninnen kjører ikke bil, men har allikevel alltid med seg bilsete om datteren skal noe sted. Hadde hun ikke hatt bilsete, hadde ikke jeg latt barnet sitte på.
Ingen_nick_ledig Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Nei, du er ikke sær. Det er faktisk ditt ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå