Gjest Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Pappaen har jenten for første gang alene mens jeg var å jobbet litt. Hun legger seg alltid kl.19 og nå er han ikke kommet hjem fra sine foreldre enda. Han tror helt sikkert at jeg ikke kommer hjem før 20... Hadde dere visst hvor sur dere hadde blitt? Eller driter jeg i det...? Hans barn også liksom, men rutinene har jo alltid vært sånn.. Hun er 9 mnd
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Synes ikke det er noe å bli sur for før de kommer inn døra og snakker med han om hva grunnen er i alle fall. Ikke alltid så lett å løsrive seg fra situasjoner alltid, og spesielt ikke når man er hos besteforeldre. Ikke noe grunn til å bli sur med mindre det gjentar seg gang på gang i så fall.
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Ikke ta det så nøye. Det blir litt ymse når småtten legger seg når mamma ikke er hjemme, eller når han er på overnatting hos besteforeldrene, men han har aldri blitt noe vanskelig å legge av den grunn (han er forresten også 9 mnd)
så var vi 4 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Synes man skal være litt fleksibel når rutinene er i orden, av og til skader ikke å være litt lenger våken. Så jeg ville ikke blitt sur.
vi blir 4 :o) Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 jeg hadde ikke blitt sur.. man kan jo tøye rutinene litt når barnet har bøitt så stor.. dessuten hadde jeg synes det vært litt rart å bli sur på pappa`n.. det er jo hans barn og hans avgjørelser teller like mye som mine.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Mina er snart 8mnd og hun har også alltid lagt seg kl 19.. Jeg hadde blitt irritert på han ja. For jeg mener at rutiner er viktige om det skal være noe avvik, så synes jeg at man skal snakke om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå