Gå til innhold

Mat og drikke - 11,5 mndr.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan spiser deres små når de er 11,5? Min gutt får grøt og banan på morgenen, brødskive og frutti til lunsj, middagsglass + event. smak av vår middag til middag og grøt og banan til kvelds. Sluttet å amme han for 14 dager siden. Nå får kun vann til å drikke, har prøvd med Nan, men det vil han ikke ha, føler at det er litt lite væske, men han er så fornøyd så, burde jeg begynne med vanlig melk - synspunkter og erfaringer til mat og drikke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...