Gå til innhold

Jippi en gutt!!! flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som venter gutt i oktober??? Fikk vite at det var en gutt allerede på ul i uke tolv.. :) men...turde it før ikke gå ut med det før det var helt sikkert...uke femten nå.. :) flerei samme båt? oktober? Oslo???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei skal få en gutt men i juli da og er fra ski. ikke langt fra oslo det

Skrevet

Hæ. hvordan ialleverden kunne de se det i uke 12???? trodde ikk ekjønnet var synlig en gang jeg. Ikke i følge bøkene mine iallefall. hehehe

Skrevet

Å joda.. :) ifølge gynekologen kunne han ikke garantere noe da men...nå sa han 90 % at det var gutt.. :):) var jo forsåvidt samboeren min som så det først da....hadde ikke store valget om vi ville vite eller ikke etter han sprikte stort med beina hehe....

Skrevet

Vært på ul i dag og er 13+3. Så en tydelig "dings" mellom bena til knerten, men legen sa at "jentegreiene" også så slik ut så tidlig, så hun var tydelig på at vi måtte vente... Men har guttefølelse. Termin 29.okt i Oslo.

Skrevet

Så kjekt da Ella på smella.. :):) snodig at en kunne se det så tidlig hva? termin 20 okt jeg...hvor gammel er du? driver med?..og hvordan er formen??

Skrevet

Heil Var på UL i dag og fikk bekreftet at vår lille gutt har det veldig fint. Termin flyttet fra oktober til 29 sep. Er ferdig m uke 18 i morgen. Flyttet fra oslo til Kongsvinger:-) Det er en lykkelig følelse, ikke sant?

Skrevet

Heit fantastisk..nehmen...så dumt at du har flyttet da... ;) savner venninner i samme situasjon og område her..hehe...lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...