Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 På jobb her om dagen fikk jeg høre av en kollega at det så ut som magen hadde " detti ned ". Jeg syns det hørtes litt rart ut da jeg ikke er lenger enn i uke 32. Jeg spurte samboer om han syns det så sånn ut men han syntes ikke det. Det var flere som sa det til meg i løpet av denne dagen. Når er det vanlig at magen synker?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg fikk høre akkurat det samme i forrige uke. Er 32 uker i morgen. Syntes også det hørtes tidlig ut.. men når jeg kom hjem og titta i speilet syntes jeg også at den så lavere ut, bare littegrann. Hun som sa det til meg sa også at jeg kom til å føde før tida? Har det noe med hvor tidlig magen synker da? Trodde ikke det iallefall, men vet ikke. Noen?
oktoberspire09 Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 fikk høre at magen hadde sunket i uke 25 jeg.. Såg det ikke selv, og tenkte ikke noe over det.. i uke 26 var jeg hos jordmor, og hun kunne da kjenne at knerten hadde lagt seg med hodet ned i bekkenet.. synes selv at det er litt tidlig da, men den ligger der enda.. uke 28 nå.. Håper bare den holder seg der i noen uker til :-)
mor i mars :-) Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Min har også sunket og hodet har nesten festet seg. Var i uke 34 da dette skjedde og jeg spurte jordmor om det da var fare for for tidlig fødsel. Hun svarte at man før i tiden gikk ut ifra det men forskning viste at det ikke var tilfelle. Ingenting tilsa at jeg kom til å føde før termin :-) Nå er jeg i uke 36 og håper egentlig han holder seg inne i 4 uker til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå