Gå til innhold

hva veide deres baby på 6 mnd kontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt veide 10,860 kg..en stor gutt med andre ord..noen som ligger ca likt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiii,stor gutt da :) Sikkert kjempe søt. Gutten din var nøyaktig 2kg tyngre enn min på 6mnd kontrollen da.

Min veide 8860g og var 68,5cm lang. Hvor lang var gutten din da?

Skrevet

jenta mi veide 6930 g på 6 mnd kontrollen.

så ikke akkuratt like stor de to nei =0)

Skrevet

han var 71 cm...ja han er ganske stor og tung..men utrolig søt:)

Skrevet

Eldstemann veide rundt 8 kilo på 6 mnd kontroll, lillegutt veide 10860 gram (jøss, akkurat det samme som din:)) og snuppa veide 9700 gram.

Skrevet

har du tre barn? så koselig..men han som veide det samme som min..er han fremdeles stor, eller går det seg til? er ikke noe bekymra, er bare litt lei av alle som maser om at han er så stor..

Skrevet

8330 gr veide hun

Skrevet

Han er mammas lille gullklump:) Nå er han 2 år og 4 mnd, og veier ca 16.5 kilo og ca 96 cm. Stor, men ikke tjukk. Så lenge de spiser sunt og nærinsrik mat, og ikke får i seg masse unødvendig sukker så utvikler de seg jo som de er ment å gjøre.

Veldig koselig med tre egne og to bonusbarn, til sammen er vi sju stykker under samme tak. Heldige er vi:)

Skrevet

min gutt veide 10 akkurat, og var 73 lang. Flere store gutter her:) Det er godt det!!

Skrevet

leon va 9,5 kg nesten og 72 lange.

Skrevet

oj, snuppa her en snart 12 mnd og veier ikke 10 kg ennå.men på 6 mnd kontrollen var hu 7980g. hm.... nå begynte jeg og tenke når jeg tok frem kortet. var 8975g for ett par uker siden. det var lite hun hadde godt opp.

Skrevet

her er det 7835 og bare 64 cm..så vi har ei lita rund ei...:)

Skrevet

Vesla mi var 7,5 kg og 66,5 cm lang,mens eldstemann (3 år) var 11kg og 74 cm lang på 6 mnds kontrollen:) Det er stor forskjell på jente og gutt:)

Skrevet

Eldste frøkna veide 9380g og var 74cm lang, guttebass veide 9300g og var 70cm lang og minste frøkna veide 8300g og var 70cm lang.

Skrevet

6480gr og 61cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...