Gå til innhold

ul; noen som ikke fikk vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd i morgen og er veldig innstilt på å få vite hva det blir;)

Kommer nok til å bli litt skuffa hvis de ikke kan se det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å si ifra at dere ønsker å vite det!

Vi ville ikke og sa fra om det med en gang, så jordmora unngikk det :o)

Lykke til på UL i morgen da!

Skrevet

takk for det.

har hørt at det ofte er vanskelig å se pga måten kiden ligger på. Men ser de ikke noe så drar jeg tilbake igjen;)

Skrevet

Hos oss så de det ikke h*n lå med beina i kryss.

Men for oss er det ikke så viktig at vi går til flere UL hos privatister (får jo bare den ene på sykehuset dersom alt er i orden)

Lykke til

Skrevet

jordmora prøvde flere ganger å se hva som skjulte seg, men den lille lå med beina samlet hele tiden:) Trodde jeg kom til å bli kjæmpeskuffet om de ikke klarte å se kjønn, men nå synes jeg det er litt spennende å ikke vite:)

Skrevet

Hun kunne heller ikke se det på meg. babyen lå med krokete føtter og navelstrengen mellom beina. Hun tippet det blir jente, men var veldig tvilsom. og nå er jeg enig med Leah eller Johannes i magen at det er kjempe spennende å ikke vite:)

Skrevet

jm jeg var til i dag var sinnsykt snill og meget nøye,sjekka babyen opp og ned flere ganger. å vi fikk vite kjønn=) jente=) hun brukte iallefall 15 min bare for å være sikker=)

Skrevet

Hos oss så de det ikke på ordinær ul. Viste jo at det ikke ble prioritert å se etter det, men hun prøvde men h*n ville ikke vise det.

Skrevet

fikk ikke vite - navlestrengen lå i veien :)

-er så "heldig" at jeg følges litt tettere opp så jeg skal på ny ul neste uke (er 22+2 nå)

Skrevet

hei. på den første ul så var navlesnoren i veien så ho kunne ikke se kjønn..

jeg har vært på ul etterpå, da sa de at det lignet jente i uke(32) og vært på ennå en da så de det ikke... :(

Skrevet

Da vi var på UL i uke 18 ønsket vi inderlig og vite hva det var,men den gang ei!

Babyen var sikkert blyg,og ville ikke vise seg frem..hehe:)

Nå går jeg bare og vente på at torsdag skal komme,for da skal vi inn til ny UL (grunnet lavtliggende morkake sist), så håååååper vi får se det denne gangen=)

Hvis ikke blir det og vente til fødselen!

Skrevet

Jeg var på Ul i dag:) kjempegøy! Ville vite kjønn, men d var ikke så lett.. Jeg har hatt en følelse av jente i flere uker, og følte meg veldig sikker.. Vet ikke helt hvorfor, men jordmor kunne ikke si noe for sikkert. Var bare 16+3, så d var litt tidlig. Hun sa hun syns hun kunne se en "jentestrek", men som hun sa, d kan være for tidlig å si. Jeg vil tilbake da... Vil så gjerne vite d for sikkert... Tror d er ei jente da:)

(Hadde blitt like glad for gutt altså!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...