Gå til innhold

Blir liksom ikke lykkelig igjen... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette her men trengte vel bare å skrive ned noen av tankene mine...

Problemet er at jeg og min samboer har hatt litt problemer lenge nå..Vi kan være perlevenner en dag å så er vi venner noen få dager å så blir alt surt igjen..

Å sånn som dette har det vært siden jeg var gravid..det startet vel når jeg sikkert var en 5-6 mnd på vei å nå er babyen blitt 3 mnd..(vi har også en på 4 år)

Å da krangler vi om alt,men jeg må vel ærlig innrømme at jeg gjør ikke så mye for å ordne opp rett etter en krangel heller..Da sitter jeg bare med masse tanker om hvordan jeg ville klart meg alene..det er alt som står i hodet mitt for tiden...

Jeg er selvsakt glad i samboeren min,men merker at det er heller ikke på samme måte lenger...

Å når jeg iallefall tenker på og flytte en gang i uka er det jo noe som er kjempe galt...

Det at jeg tenker på og flytte så ofte er ikke noe jeg har sakt til noen..Samboeren og jeg har jo snakket om det men han er ikke klar over at jeg tenker på det så ofte..

Ser etter ny leilighet hele tiden..

Er dette et tegn på at vi har vokst i fra hverandre eller hva er det for noe?

Bør jeg bare bite i det sure eple og pakke sakene mine?

Dagen i dag har vært helt grusom..føler virkelig ikke vi passer i sammen lenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir kanske lykkligere alene og da kanske dere kan være venner... Iallefall kanske ta en liten pause og på litt pusterom?? Men det er ju noe bare Du kan avgøre. Lykke til iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...