Tiggywinkle Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hei og hopp dere:-) Jeg fikk meg en skikkelig brystbetennelse. Har lagt som i influensa siden fredag....men fikk antibiotika som har tatt knekken på det nå. Har stort sett lagt i sengen, mens mannen har hatt armene fulle med hus og barn:-) Rollebytte... Ser ut som om Holmsbudamene har hatt det storartet...og er såååå lei for at jeg ikke fikk det med meg. Tulla er fremdeles mest interessert i pupp, selv om hun i dag har spist 2 spiseskjeer med middag. Første helgen i juni har vi booket flybilletter til København og kjærestetur - så jeg håper puppejenta er klar til å bli passet av besteforeldre da:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Uff da, kjedelig med sykdom..... Men godt du er på bedringens vei igjen:-) Holmsbudamene hadde det helt topp:-) Høres berre lækkert ut med kjærestetur til Køben og:-)
♥Snulder Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Godt du er på bedringen. Tur til København blir topp vet du!! Vi sniker oss dit igjen når brudekjolen skal hentes!!!
Tiggywinkle Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Å så stas:-) så lurt å bestille i Køben, så får du deg noen ekstra turer. Ja, nå håper jeg bare at snuppa blir klar for mer mat og mindre pupp.. Da skal vi inntp København og spise god mat med god drikke, rusle rundt, kose oss....- og mest sannsynlig shoppe ett par sko eller tre..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå