Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Han målte symfysen (heter det ikke det tro?) sist, men så etter i helsekortet nå, og der står det ikke et kvidder om målene... Er det SÅ ille tro? Mulig det er en forglemmelse, men skulle jo gjerne hatt det med...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 min erfaring er at legen er ikke særlig flink til å notere noe særlig på helsekortet. Men går til jordmor i tillegg, og der får du anledning og tid til både å spørre og føle deg ivaretatt, samt at jordmor sørger for at alle type mål er med. Legen min vet jo at jeg sliter med helårsallergi og laktoserinoleranse, og at må bruke medisiner mot allergi. Men dette har han ikke giddet å skrive på helsekortet, så det har jordmor gjort. Dette og litt annet småsnacks er det legen glemmer å notere i helsekortet. Mine erfaringer gjennom dette og to tidligere svangerskap er at legen kan være nyttig som backup-kontroll i tilfelle, men det er hos jordmor du føler du får den beste svangerskapsomsorgen og oppfølgingen, da her dreier det seg ikke kun om harde facts og dårlig tid) (må nevne at tror han ikke gjør det, fordi han har disse opplysn.lagret på data allerede, og tenker ikke på at det kan være lurt for annet helsepersonell å få vite de samme opplysningene han sitter inne med. Jeg er jo forsåvidt ellers fornøyd med legen min altså. Han er jo forståelsesfull og jeg har stort sett vært sykmeldt nesten hele svangerskapet pga kvalme, senere bekkenløsning, og har en jobb som vanskelig kan tilpasses min situasjon nå).
Raych Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Har han ikke satt et kryss i den grafen på høyre side? De skriver jo stort sett ingenting om SF målet, bare markerer det på grafen. Kanskje han tegnet et bittelite kryss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå