temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Er det sånn at mange av oss burde flytte over på mor 35+ (BArnet mitt) nå eller???? Aldersgrensa på oss mammaer er jo ganske så fleksibel her inne, så...
phantomet Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Trollet: Om du går inn på siden Barnet Mitt står det at det er for de med barn fra 3-5, så 5-8, osv... Din baby er vel ment for oss som har barn opp til 3 år.... Småbarnstiden.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Og med den fleksible aldersstrukturen her så... ;-) ... flytte over når ungene blir myndige kanskje... Eget forum førstegangsbestemødre 80+ (hvis ungene våre er like treige som oss... hehe)
♥Snulder Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 I og med at forumet heter Modne foreldre, så vil jeg nesten tro at vi passer her bedre og bedre for hver dag som går!?! Hva nettsiden heter... de blåser vi i altså ;=)
hypersusmor Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Dere får ikke flytte noen av dere, så det så!!
Reveenka Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Nei, alle må bli her - ellers kan vi risikere å ikke finne hverandre igjen! Og Snulder har jo helt rett - her passer vi bedre og bedre til tittelen modne for hver dag som går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå