Gå til innhold

Hjelp hva har jeg rett til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt inntekt siden februar, da jeg vuderte å slutte jobben min pågrunn av vonde knær. Jeg går veldig mye på jobben, og orket ikke å belaste knærne mine lenger, da søkte jeg om attføring og fikk ett annet tilbud av NAV om å ta lappen gjennom dem all utgift betales, men da måtte jeg ikke søke atføring men heller gå tilbake til min gamle jobb. Jeg har gjort det, det var greit for min sjef, og nå har jeg begynnt med kjøre timer. Jeg har et barn å forsørge og har brukt opp mine spare penger. Jeg kan få sykepenger for Mai, men vil ha hva jeg enn hadde rett for for Mars og April

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du ikke sykmelding?

Skrevet

Du skriver at det var greit for din sjef at du kom tilbake, fikk du ikke lønn da?

Og om du ikke kunne jobbe gikk du ikke til legen din og fikk sykemelding?

Hvis ikke har du nok ikke rett på noe for mars og april, Du kan ikke komme lenge etter, dette skulle du har spurt om allerede da.

Skrevet

Det står på profilen din at du er tolk, går du så mye mens du gjør det?

Og det å bli gravid igjen er i allefall tungt for knærne dine.

Skrevet

Jeg er oppmøte tolk hvis du vet hva det betyr(til deg som vet alt om meg) det vil si at jeg må finne 4-5 adresser pr. dag. Jeg har skadet kneet for 2 måneder siden noe som vil gå over snart. Og dersom jeg blir gravid har ikke jeg tenkt å løpe rundt og finne adresser vel. Innlegg på feil sted forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...