2 gutter og 1 jente Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Det er blitt saa ubehagelig aa ligge og sitte for tiden. Lillegutten ligger heeeelt over paa hoeyre side, og presser ryggen sin hardt ut hele tiden, i tillegg til at han trykker rompa godt opp under ribbeina mine. Det gjoer saa vondt at jeg vil grine. Jeg er bare 160 cm og alle sier at magen staar hoeyt enda etc.... det er klart han har det supertrangt der inne, men jeg foeler meg jo helt deformert. har proevd aa trykke han inn i ei stilling som er litt mere behagelig for meg, men han bare glir ut til siden igjen med en gang. Hva skal jeg gjoere? veit ikke om jeg greier aa gaa rundt aa ha han liggende saann i flere dager....trykket er helt vannvittig. kan han ikke bare skjoenne at utgangen er lengre ned og krype ut foer jeg blir gal? Er det flere som har?har hatt det saann? gikk det over av seg selv eller maatte dere gaa saann lenge? jeg har termin om 5 dager, men tror ikke han har tenkt seg ut enda desverre!
2blånisser Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Har hatt det sånn ei stund, man får noe slagside av det ja;) Er jo tungt når det blir sånn i det lange løp. Nå har han lagt seg mer på midten, men liker fremdeles ofte min høyreside ja. Tror kanskje han har lagt seg mer ned nå de siste dagene, virker sånn. Har også hatt veldig høy mage hele tia.
2 gutter og 1 jente Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 det gjoer jo saa vondt at jeg blir gal!!! gubben har proevd aa hjelpe med aa dytte aa pushe for aa faa den lille til aa skjoenne at han maa krype litt lengre inn i magen, men ingenting hjelper.... :S
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 he he, kjenner meg igjen der je, men oftere på venstre side her. det er bare å holde ut, antaglig ikke mange dagene igjen nå
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Sist jeg var hos JM, lå beibien på høyre side i magen min. JM sa at de som lå på høyre side i magen, hadde en tendens til å bruke litt lengdre tid på å komme ut, da de måtte gjøre en halv omdreining mer enn en beibi som ligger på venstre side. Hun ga meg et tips til hvordan man kunne prøve å hjelpe beibien over på venstre side; Hvis en klarer... Stå på alle fire på gulvet, så senker du overkroppen så langt ned en kan, og liksom legger overkroppen ned på gulvet fremdeles med rompa til værs med knærne oppunder deg. Hvis en klarer å ligge slik noen minutter flere ganger om dagen, kan dette "lure" beibien over på venstre side... Lykke til! Og håper du slipper dette så mye lengre.
Go i magen Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Min JM sier at de fleste babyer velger å ligge med ryggen mot venstreog resten av kroppen mot høyre for der har de bedre plass. min baby har ligget sånn hele tiden, men nå de siste dagene har den kommet lenger ned i bekkenet og heller samlet seg i en "klump" på midten.
2 gutter og 1 jente Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2007 hahahhahahah det er jo nesten slitsomt bare aa se det for seg! denna karen i min mage er litt paa venstre og litt paa hoeyre....hodet er ikke100% festet (men hun skrev at det var festet paa kontrollen i dag, selv om hun sa det var pittelitt bevegelighet enda), han er ogsaa langt nede i bekkenet sa hun. likevell greier han aa snurre seg og styre masse inne i den trange magen. syns det er imponerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå