trompet (fødeklar) Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hei. Husker deg fra DIB og lurer på om du har anbefaling på slynge for en nybegynner? Jenta er 13 dager og jeg trenger en slynge som er lett å bruke og som tåler mye aktivitet. Har en jente på to år så jeg er stadig i bevegelse. Har hørt at noen av slyngene kan være vanskelig å bruke. Håper du kan hjelpe meg litt.
Fallerifallera Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Antar at du sikkert vet om tettinntil.com - spør du om det samme der får du sikker maange svar!! (Kanskje for mange?..)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 fjummsi fikk vel selv denne uken tror jeg, så det tar vel litt tid før du får svar...:-)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Her er jeg! Fødte på mandag, så jeg er lite på nett om dagen! Jeg anbefaler elastisk sjal!!! Bærer i det selv nå, og det er helt vidunderlig! Lett å lære og lett å bruke. Du får tak i forskjellige typer, og alle er bra til nyfødte. www.krusedull.net og www.lotusbarn.no har flotte sjal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå