Gå til innhold

har lagt på meg 20kilo;( noen fler??....snufs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

siter skuffet og lei i uke 34.. hadde ikke veid meg på over en mnd, å idag ble humøret knust etter vekten kom til syne.. føler meg ikke feit, men blir verre etter fødselen når bare fettet blir igjen.. har ikke energi til å trene heller... noen fler som har gtt opp såå mye?? snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp..jeg joiner deg...:D

har også lagt på meg 20 kilo i uke 34...

men gidder ikke ta sånn på vei for det...

resultatet blir bedre uasett.. men har bestemt meg for at etter fødselen er det slutt på snop og dritt...

Skrevet

ser forresten at vi har termin samme dag:D

Skrevet

Jeg er der snart. Jeg er i uke 32 og har gått opp 17 kg.. har lagt på meg jevnt hele veien så jeg kommer nok over 20 jeg og.. men det SKAL av igjen!! Føler meg som ei tønne og skulle ønske jeg ikke måtte ut å vise meg for noen. Får bare prøve så godt man kan å få det av når bebisen er ute..

Skrevet

Hei på dere

Hvis det kan være noen trøst - jeg gikk opp nesten 24 kilo, og er allerede -15 kilo etter fødselen for to uker siden.

Ikke gjort noe spesielt, bare kroppen som stabiliserer seg igjen. De siste kiloene må sikkert trimmes bort, men det er neppe noe problem - det blir mange fine trilleturer fremover i det strålende vårværet :)

Uansett, jeg er bare glad for at svangerskapet og fødselen gikk fint og at vi har en nydelig liten gutt, kiloene får jeg bekymre meg for siden.

Kos dere og nyt de siste ukene, dere går en fantastisk opplevelse i møte :)

Skrevet

Joda, vi er flere gitt! Kiloene har kommet gjevnlig hele tide. Føler meg ikke svær egentlig, har liksom så stor mage. Men der jeg føler kiloene har lagt seg er på overarmene og har fått 'handtak' på ryggen *hihi* Ikke så mye å le av egentlig!:P Men håper inderlig det går av etter fødsel ja. Jeg er jo så kort, så hadde aldri trodd jeg skulle veie så mye. hehe..

Men lurer på om jeg har fått mer vann i kroppen, spesiellt siste uken. Legger ikke merke til det selv, (står bare 1 i ødem på helsekortet), og jeg spurte sambo, men han sier han ikke ser noe til det.. Men når jeg trykker på kroppen, så sitter merkene igjen, mer nå enn før.

Skrevet

Jeg veide meg i dag tidlig og har nå gått opp 19 kilo. Tenkte ikke så mye på det for jeg er 36 uker i morgen og det nærmer seg jo slutten. MEN så dro jeg til Drammen for å handle litt ammegensere o.l. Der fikk jeg seg meg i speilet fra alle vinkler :o( det var ikke fult så morsomt....

Skrevet

Jepp, 20 kg her også, men tar ikke sorgene på forskudd, noen går fort ned igjen, jeg er en av dem og kanskje du også? :-) Gikk opp 27 og 21 kg totalt de to andre gangene, hadde mye vann og var nede i normalvekt etter 2 uker første gang og 3-4 uker andre gang og gikk ytterlige 10 kg ned bare på å amme etter det på et par mnd. Ikke bekymre deg for mye, kanskje kroppen din bare lagere masse "ammafett" og du har mer vann i kroppen enn du tror?

Skrevet

jeg ahr gått opp 17 kilo til nå og regner med at det går over 20 denne gangen oxo. la på meg 20 med førstemann...

trøst deg med at mye sikkert er vann og blir borte igjen :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere.. Jeg er i uke 34 og har lagt på meg 18kg.. Syns det er utrolig kjipt, men blir mye trilling etter fødselen, så det SKAL av igjen! :) lykke til alle sammen! :)

Skrevet

De går ned igjen jenter:) Godt det..hehe.. lagt på meg 13 kilo å føder innen en uke ca (ifølge jm,er moden 2cm åpen osv) :) så veit ikke hvor mye mer jeg legger på meg.. men syntes det er myye bedre å legge på seg mye enn for lite.. er jo en del der inne som skal veie da:)å betyr jo at babyen har det godt inni der:)

Skrevet

Du er ikke alene om det du, jeg har lagt på meg 20 kg jeg å, og er i uke 34... Har slutta å bekymre meg for vekta jeg nå, det får jeg tenke på etter fødsel, er liksom ikke mye å få gjort nå alikevel.

Skrevet

Er i uke 38 og har gått opp fra 44 til 62 kg, så du er ikke alene! Trøster meg med at de sier man går fort ned når man ammer, så får håpe det stemmer:)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 20kg jeg også nå:( er i uke 36.

Men Martina85: Du ser langt fra tjukk ut, bare fin stor mage!! Vær stolt av den. Du raser nok ned etter fødselen tenker jeg... Dessuten er det jo ganske sannsynlig at du er i uke 36 nå du også egentlig, er det ikke?

Skrevet

Jeg var hos JM forrige mandag, var da 33+1, og vekta viste+ 19kg. Har garantert bikka 20 nå ja.... La på meg 28,5kg sist, og det gikk (nesten) rett av igjen, så det gidder jeg ikke la gå inn på meg... :)

Skrevet

jeg har også gått opp litt over 20 kg, og satt å grina en hel legetime på grunn av det. ...litt hormoner også da!men så kom jeg til jordmor og hun fortalte at hun selv hadde gått opp 40 kg med sin første og "bare" noen og 20 med de to neste- og det hjalp iallefall meg å høre det. også forklarte hun så fint at vektøkninga var helt individuell og noen fikk litt ekstra ammefett som hun kalte det, men at det ville forsvinne like etter fødsel dersom jeg bare ammet:) var også noe med forbrenninga som gikk ned og så lenge blodsukkeret var fint +++ jeg har spist relativt sunt og gått tur nesten hver dag og likevel kommer kiloene....blæh

Skrevet

Uke 36 her og over 20 kilo. Godt at det er flere. Trøster meg med at folk synes jeg ser frisk og sunn ut, og at det kommer noe godt ut av det :) Kilone forsvinner nok etterhvert :)

Skrevet

simsala "høygravid":

kan nok stemme at jeg er i u.36 ja.. det tekte jeg ikke på:/

men har bestemt meg for å ikke irritere meg over det, å kose meg de siste ukene før jeg skal tenke på vekten... sitter med hånden godt oppi potetgullposen nå... hehehe

Skrevet

martina85:

hvordan kan du være i uke 36?

jeg også har termin 10 juni, trodde vi var i uke 34 jeg?

kan jeg også være i uke 36 da??:D

Skrevet

Vi får heller slanke oss og trene det vekk igjen når overskuddet kommer tilbake:) Kan ikke bruke disse siste ukene på å bekymre oss over vekta, nei nå skal vi bare kose oss med rugingen!!

Skrevet

Hei. Jeg venter mitt 3 barn og har lagt på meg masse hver gang, er opprinnlig veldig slank og har flat mage. La på meg hele 36 kilo med første mann og 26 med han mellomste, nå når jeg har 8 uker igjen har jeg lagt på meg snart 18 kg. Har kommet fort ned igjen, og blitt helt meg selv igjen etter noen få uker, har tatt ks hver gang. Håper det går like fort ned denne gangen.

Skrevet

huff..er inn i uke 30 her,og vekta viser 16 kg mer enn ved start..den siste uka har jeg pinadø gått opp 1,8 kg!!!!!!hjelpes..

Skrevet

Ja,jeg har også tangert 20 kg nå i uke 38.

Er vanligvis en 36-str.: 61 kg,1.72 høy.

Men de jeg sier det til lurer på hvor de kiloene er(!),så det er nok mest jeg som mener det synes på meg=)

Tar det ikke tungt.Er veldig aktiv og trener mye ellers,men har måtte være store deler av sv.skapet i ro p.g.a rygglåsning og mye kvalme.

Regner med at det går greit av igjen.Det er bare å ta frem jernviljen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...