_Mita_<3 Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Sambo er bare heeelt hærlig.. Kom hjem med en stoooor lang og kjeempe fin rose til meg.. å det søte kortet som det stod hvor høyt han elska meg og at han ville oppmuntre med en rose:) siden jeg var så flink på føden her om dagen å blei sjekka.. noe jeg IKKE likte.. hehe:) Vært å henta pappagaven til han i dag:) Søvlkjede med en plate som er gravert mitt navn og babyens navn, å dine for alltid bak:) håper han blir kjempe glad for det.. han fortjener det.. hehe.. får ikke noe mer en det siden han har bursdag og 1 års forlovelse 5 og 9 mai..å da blir det sydentur å solbriller på han:) Å han er sååå fortjent seg til det.. sååå mye han har vært tålmodig med nå snart 9 mnd:)Håper dere andre også har en så hærlig sambo/mann osv:)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Ååå, så koooosellig'a!! Hmmmm kanskje jeg må gjøre noe liknende for min elskling som også er heeeelt fantastisk:) Vi er heldige som har det sånn!!! Er så mange man leser om her inne der kjæresten ikke tar seg noe av jenta si i det hele tatt og det er mye konflikter og krangling. Ja! Vi er heldige, vi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå