Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 HVOR får man kjøpt gode ammebhèr som ikke koster flesk???og hvor mange trenger man?????? jeg har vært på lindex å den var dårlg... men jeg prøvde bare en da........... cubus her i området har jeg ikke sett har amme bhèr... hmmmmm.... øvre romerike..........
_Mita_<3 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Kjøpte to stk på Lindex. ser helt lik ut den andre vanlig bhen jeg har.. hater de som ikke har litt push up.. men det var denne.. å ammebh å tillegg:)brukt de litt nå før jeg har begynt å amme jeg.. hehehe... har kun to nå.. men blir vel flere:)Veit ikke hvor mange man burde ha jeg...hm.... sett på H&M? Kapphal? Hm..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 har kjøpt på sparkjøp, virker ut til å være gode, ¨koster fra 79 uten spile, og 99 med mener jeg
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 KappAhl, fra 129,- Har både med og uten spile.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 har kjøpt på sparkjøp jeg...veldig gode og ikke så ille pris.
ennaH Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Jeg sverger til Kappahls amme-bh-er med spiler. Tror et er ganske individuelt hvor mange amme-bh-er du trenger. Kommer litt an på hvor ofte du lar vaskemaskina gå. Min erfaring er at jeg lakk såpass ofte og mye at jeg gjerne måtte bytte amme-bh hver eneste dag. Noen ganger også flere ganger om dagen, selv med papirinnlegg. Og da trenger man en god bunke! Vil for øvrig anbefale at du ikke går til storinnkjøp før melkeproduksjonen har stabilisert seg og du vet hvilken størrelse brystene dine vil være i framover. Det tar opptil et par uker etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå