♥ McQueen♥ Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hvor kjøper dere det??? Og hva er prisen ca??
Junimamma 78:) Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Kjøpte hos Nøstebarn (annonse til butikken her på sidene). Var litt dyrt, men jeg ble overbevist. Er klippet kort og tett slik at luft sirkulerer under barnet. Hjelper å regulerer varmen sommer som vinter og absorberer fuktighet. Ingen kjemisk behandling el som de bruker på andre tepper. I tillegg hevdes det at barn som sover på dette skinnet legger bedre på seg, skriker mindre etc. Uansett syns jeg det hørtes deilig ut med et slikt teppe, og som barnet kan ligge på overalt og kjenner igjen. Tror jeg betalte 800 kr for et i Large. (fås i 3 str.) Tror nettadressen er nostebarn.no Lykke til!
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 kjøpte på jysk! akkurat passelig stort for å ha i vogna og kosta 350kr!
MathildeC Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Kjoept det paa Barnas Hus (O.Olsen i Stavanger) og der har de fast lavpris paa 299 kr. Vognstoerrelse med langt eller kort haar.
mor i mars :-) Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Kjøpte mitt på barnashage.no. Der er det vårsalg, koster ca 500. har to venninner som var strenge med hvilket jeg skulle kjøpe, noe med hvordan de skal være renset og behandlet. Sikkert bare tull, det mener iallefall mannen, men kjøpte det likevel siden det tross alt var salg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå