Gå til innhold

Hvor mange flasker har dere til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt. Håper noen kan svare.

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3, men her går det stort sett i pupp da.

Skrevet

Ok. hvor ofte må dere vaske flasker da? Synes det er så mange som klager på at dem må koke flasker flere ganger om dagen og jeg kan ikke helt skjønne det. Vi har 8 store flasker og 2 små. Og vi trenger ikke vaske flasker oftere enn annenhver dag. Hmm..

=)

Skrevet

Spørs litt hvor ofte han spiser.. Men hver kveld som regel..Ellers så kan det gå to dager mellom :)

Skrevet

Noen flere som har lyst og svare?

=)

Skrevet

Jeg har 4 flasker, og klarer meg helt greit med det.

Kokte kun flaskene til å begynne med, nå kjører jeg dem i oppvaskmaskinen.

Skrevet

jeg kjørte dem i oppvaskm fra jenta var ca tre mnd. hadde vel 15 flasker. så var aldri noen krise. men trur jeg hadde noen for mange. men pakket dem bare bort nå som hu nesten ikke får flaske.

Skrevet

Vi kjører dem også i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Oi..... 15 flasker..... har 2 jeg!!! Må jo ha en gigagryte vist en skal koke flere enn 2 flasker samtidig? Skal nok skaffe meg et par til, men ikke fler tror jeg.... gir kun mme foresten...

Skrevet

Vi har 14 stk. Går vanligvis 5 om dagen. Syns ikke oppvaskmaskina blir full nok til at jeg egentlig vil starte den, men må kjøre en runde annahver/tredjehver dag, for å få rene flasker. Ellers må jeg vaske de for hånd. Så jeg skal kjøpe flere flasker på tilbud imorra.

Skrevet

Bare 2? Det høres slisomt ut? Da må du jo koke hele tiden da.?

=)

Skrevet

Har 8 flasker. I begynnelsen brukte vi opp så mange på 1 døgn, men nå går det 5-6 om dagen. Vasker og steriliserer omtrent hver dag.

Gir kun mme

Skrevet

Har slutta å koke dem...

Skrevet

Ja det blir jo litt koking.... ca 3 ganger om dagen tenker jeg. Men skulle jeg hatt mange flasker må man jo ha en veeeeldig stor gryte for å få plass?

Skrevet

Sån er det jeg tenker også. Vi har 8 store nå. Men jag har lyst på og ha flere. Sån at man liksom ikke trenger tenke på at man MÅ få vasket dem fordi man ikke har flere rene. =) Bedre og kunne velge selv når man vil vaske dem. Så blir nok til og kjøpr et par til neste uke tenker jeg.

=)

Skrevet

Vi har 8 flasker og jeg koker bare en gang om dagen, gjerne på kvelden slik at alt er klart til neste dag:-) Er ikke alltid jeg bruker alle flaskene heller da, men så får hun pupp om natta da:-) (gidder ikke å hente flaska...hehe)

Skrevet

Jeg hadde 6-8flasker og kokte på kvelden 2 og 2 flasker i me nda hadde jeg i 2-3 dager så var det og koke på nytt..

fra tassen var 6mndr så kokte jeg bare smokkene og tok flaskene i oppvaskmaskina

Skrevet

TM2006

Hvor gammel er babyen din? Mulig du kan kjøre dem i oppvaskmaskinen og bara koke flaske smokkene?

=)

Skrevet

Husker ikke hva det het.. Men ikke noe kjent merke ala dr. brown eller avent. Er flasker ala sano baby-flaskene.

Skrevet

0 her går det bare i pupp enda,hakke peiling på hva jeg skulla ha kjøpt heller...første mann tok heller ikke flaska hos meg...Har fått han til å bruke smokk så kanskje det er ett lite håp om han tar flaske når det behovet kommer :)

Skrevet

Har 6 flasker nå, Dr. Brown. Har lyst på to til. Vasker og steriliserer en gang om dagen, på kvelden.

Brukte tidligere Avent-flasker, og de har jeg massevis av, fikk endel av en venninne og kjøpte flere for å slippe å vaske/koke så ofte i begynnelsen. Men nå ligger de fleste og støver ned, bortsett fra et par som jeg bruker som oppbevaringsflasker for kokt vann i kjøleskapet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...