♥ McQueen♥ Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hvordan kan man prøve å unngå vann i kroppen?? Og hva gjør man om det kommer??? Noe man kan gjøre for å "dempe" hevelsene???
fådagerigjen Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Sitt med beina høyt, hvil ofte. Noe annet vet jeg ikke om
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Når man først har fått vann i kroppen, er det da kommet for å bli resten av svangerskapet???
MTMT Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg bruker støttestrømper. Hadde så mye vann i beina sist gang jeg gikk gravid, skikkelig ubehagelig. Slipper det med disse strømpene.
Lisa81 blittmamma! Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Drikk masse vann, og unngå for mye salt! Jeg lager alltid mat fra bunn av, men vi har nettopp besøkt svigermor i 4 dager, og hun bruker nesten bare posemat/ferdigmat, og da fikk jeg vann i kroppen da! Vet ikke om det er sånn med deg,men det er ihvertfall min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Spis persille, drikk mye vann, hold deg unna salt og blandingskrydder (mye salt i), sitt og ligg med beina høyt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå