fådagerigjen Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hei, alle sammen Nå trenger jeg noen gode råd, her Er det noen som har erfaring med dette ? Sønnen min har fått vannkopper, jeg har ikke hatt det og er i uke 30.
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde samme problemet i uke 25. Hvis jeg husker riktig var det noe som: 1. Unngå smitte. Det er dråpeinfeksjon som er problemet her. Du må unngå alt han "sikler" på og være veldig forsiktig når blemmene åpner seg. Men viruset overlever ikke i mer enn ti minutter på noe. 2. Ringe legen. Det finnes noe du kan ta hvis du er smittet i løpet av tre dager så du ikke blir syk. Men i Norge sier de at det er bare farlig hvis du blir smittet like før fødselen. Og det klarer du da å unngå hvis du ikke har flere barn som smitter hverandere etter hvert.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 hørte med legen min når stesønnen min hadde det...har du hatt det selv er det ikke noe fare,men har du ikke hatt det å får det,må en legges inn på sykehus for behandling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå