Entil? Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 holder på med en ganske intensiv utdannelse som starta i januar,og er ferdig til sommern...og da sier det seg selv at man ikke kan ha så mye fravær...jeg har hitill hatt et ukomplisert svangerskap,med lite plager iforhold til mange andre...men har vært veldig sliten og trøtt,og vondt i ryggen og slik...å har vært endel borte fra skolen,også når jeg har vært på kontroller og ultralyd og slik...også kan jeg ikke delta i noen dager fordi vi holder på med stoffer som jeg ikke kan være inærheten av...ahh..så da blir jeg enda mer borte,og jeg kan heller ikke ta eksamen i det faget...er så mye styr...men de sa at de skulle legge tilrette og ta hensyn og slik,så jeg kan ta opp eksamene etter jeg har fått lillegutt,men da er problemet at jeg ikke bor i oslo lengre...ahh...bare styr....så da ender det bare opp at dette halvåret var totalt bortkastet,og atpåtil har jeg fått et enda større studielån...urg...så det er ikke alltid like lett og være gravid...menmen...verd det er det uansett;) sorry jenter,måtte bare frese litt ifra meg...
Tulletutta Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Føler med deg.. er lærling og forstår frustrasjonen din har vert ein del sjuk så det blir ikkje så lett i jobben min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå