Diadora31 Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg har en nydelig gutt på 2,5 år, som går ca 6 timer hver dag i barnehagen( 9.30-15.30) Jeg bringer og pappa henter. Bringing går grëit uten gråt osv, men pappan får et helvete hver gang... Dette har skjedd over lang tid og skjer bare når pappa eller mamma henter. Når besteforledre henter kommer han løpende med åpne armer. Pappaen hentet han idag og da skrek han NEI! når han så han. Skulle jo tro vi mishandlet han... sukk... Vi må ha hjelp til å få på han klærne og avslutte leken. Så hyler han hele veien til bilen og halve veien hjem... Noen tips anyone? Vi blir jo lei oss, selv om jeg vet vi ikke skal bli det..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Vi har ikke hatt det så voldsomt, men har opplevd at han noen ganger ikke er helt klar til å komme hjem - spesielt om han føler at det er "tidlig" i forhold til de andre barna. Hva med å levere senere og hente senere? Hva gjør dere når dere henter han? Om vår sønn ikke er helt klar - så er vi gjerne der en liten stund - lar han fortsette å leke og vise oss. Han er gammel nok til å ønske å bestemme selv, og han trenger kanskje litt tid til å bli ferdig med det som han holder på med.
pøber´n & je Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Dette er vanlig. Og ingen tror at dere mishandler han. Men en eller flere av de som har greie på det, har sagt at det for å straffe dere. Det går over. Vi har også hatt en sånn periode her.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Lever litt tidligere? Så får han litt lenger tid i barnehagen til å leke på? Jeg må "lokke" med meg jenta mi når jeg kommer før 16.00 å henter... Hun blir levert 08.00.-08.30
Holly-Dolly Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 du kan trøste deg med at dette er helt normalt! Jobber selv i bhg, og har noen barn som nekter å bli med hjem, og blir helt bajaser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå