Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 hei hei... det er nok mange av dere med erfaring der ute...jeg skal bestill meg en, har aldri prøvd før, hvem er bare ett møst.....??? Hadde ikke tenkt og legge så mye penger i det nå siden det er den førset, så kan jeg hellre betale mer når jeg blir mer erfaren. hehehe... tips ja takk!
Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 har ikke peiling:p gå inn på kondomeriet.no fikk en stor rosa i 16års gave..hehe
Som Natt & Dag Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Erotikknett.no har mange fine her er min 'beste venn' http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=56490 Denne er også et godt kjøp, år man er på jakt etter sin aller første vibrator http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=52870 Dette var 2 av de jeg har liggende i skuffen (har ganske mange... *blush*) Vil si at den første er perfekt for bruk alene, mens den siste passer gort til å bruke sammen med partner. Uansett på E-nett har de godt utvalg, helt greie priser, og de sender raskt og diskret hjem til deg. Mange av produktene de selger har blitt testet av aktive brukere på ders forum, så du vil kunne lese anmeldeser på en hel del av varene der. Lykke til i jakten
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Hvis du bare skal ha til utsiden å ikke så mye på innsiden ville jeg innvistert meg i ett vibrernde egg... super effektivt til utsiden.. kan oxo brukes innvendig under sex... er til å annbefalle. koster rundt max 200 kr
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Kan en egentlig bruke dildo når en er gravid? Jeg trodde man kun kunne bruke vibrater utenpå?!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Nå har jeg bestilt en liten pakke til meg selv som kommer i posten om noen dager:) Å jeg husket rens og batterier:) Gleder meg:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 det er det jeg også tror, så det tok jegs tilling til når jeg nå bestilte, så får jeg ha de andre gledene til etter jeg har født:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå