Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hva gjør man? Gutten min hører ikke på oss i det hele tatt. Veldig frustrerendes. Har jo helst ikke lyst å skrike til han heller. Han kommer ALDRI når vi roper, ødelegger det han kommer over, klatrer på alt, står opp av sengen i 2 timer hver kveld og bråker mye. Har prøvd å sende han på rommet uten hell Hilsen frustrert mor.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Ikke helt ulik vår, men kanskje ikke fullt så ille som det du beskriver. Har dessverre ingen gode råd å komme med. Hvor gammel er gutten din? Og har han godt utviklet språk. Min er akkurat 2 år og snakker ikke så veldig mye. Snakket med en spes.ped. om disse tingene. Mente det ville bli bedre når han ble litt eldre og kunne uttrykke seg mer gjennom språket. Det beste er visst å ignorere det negative, men det er jammen ikke alltid lett... Vi får bare krysse fingrene og håpe de blir bedre etterhvert. Hvis ikke fins det visst hjelp å få.
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hehe, vår er ikke akkurat lydig han heller... Tøff alder. Men tror kanskje du sakte men sikkert må snu hele greia med overdevet skryt når han oppfører seg fint. Og gi minst mulig oppmerksomhet når han gjør noe galt. Selvsagt etter han er blitt fortalt at det er galt. Ofte vet de det jo også. Lykke til
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Har han normal hørsel? Forsikre deg om det før du hisser deg opp. Ellers vil jeg legge til at det er ganske vanlig for barn i 2-3 års alderen og ikke gjøre som de blir bedt om. PS. fjernkomunikasjon funker dårlig. Du må komme helt innpå, gjerne sette deg rett foran han og forklare hva som skal skje nå. Evt, kan du prøve å friste med en "belønning". Klistremerke, eller at han skal få gjøre noe moro el. Prøv også å få det han skal gjøre til å virke moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå