Gå til innhold

Dårlig form


Bærta å babyn

Anbefalte innlegg

Jeg er kvalm og slapp for tida. I det ene øyeblikket er det varmt og i det andre øyeblikket er det kaldt.

 

Er det bare meg?

 

Skal på kontroll på torsdag å tenkte å spørre jordmor da.. men til så lenge... noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også. Slapp, kvalm,halsbrann, dårlig matlyst, sover dårlig om nettene og føler meg som tygd å spytta utigjen. Men det variere fra dag til dag. På søndag hang jeg bare i sofaen hele dagen, Det var et ork å gjøre noe som helst. I dag har jeg vært i fin form igjen. Tror det er lurt å lytte på kroppens signaler og ta det med ro når du føler for det.

 

Alt var fint da jeg var til jormor for ei uke siden så jeg regner med at alt er bra med lillebror.

 

Håper du føler deg bedre snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dette er typiske tegn.. Er selv 32 uker på vei og kjenner meg fryktelig godt igjen.. :( Er akkuratt som jeg ikke er i form for tiden. Ser at det er masse som må gjøres, men orker ikke sette i gang med noe. Legger meg tidlig fordi jeg er kjempe trøtt, men klarer ikke å sove før det er sent på natt.

Det hjelper for meg å komme meg ut litt.. Gå en tur eller trene litt kanskje.. :)

 

Håper det bare er en periode, at det går over av seg selv... Lykke til jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...