FuriLaks Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Er skikkelig i tvil her. Saken er at når lillegutt er nesten 4 mnd har jeg blitt invitert til 10-årsjubeleum på folkehøgskolen jeg har gått på. Har vel egentlig tenkt til å dra alene og bli borte hele helgen. At lillegutt skal få flaske de dagene og at jeg skal pumpe meg på tur... Har jo kjempelyst til å se alle folka igjen og det blir sikkert gøy å være med på moro uten en baby, men jeg kjenner at jeg gruer meg til å være så langt borte i to dager og ser for meg at det blir et skikkelig styr med pumping overalt. Gutta har sikkert kjempegodt av å være litt bare de to og jeg tviler ikke på at de klarer seg fint. Det er mer meg jeg er bekymra for. Huff. Vanskelig dette her. Ville dere ha reist bort fra babyen deres såpass tidlig en hel helg? Håper mange kan svare!
rødhette* Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg gir flaske i utgangspunktet, så jeg ville ikke sett på det som noe problem. Men kan du ikke høre hva andre som har fått små barn gjør? Om de kommer alene, eller om de kommer hele familien? Hvis det er flere som har med seg både mann og barn, kan jo dere evt. gjøre en liten ferie av det.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Ja det lurer jeg på også. Hvordan var det første gangen dere reiste bort fra babyen en helg? Han er 6 mnd i juni når vi skal reise bort, å lillegutt skal være hos farmor....
FuriLaks Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Hun som jeg har mest kontakt med har to barn som hun lar være hjemme, planen er at vi og to til skal kjøre bil og leie hytte som vi skal bo i. Regner ikke med at folk har med seg familien sin, dessuten har min kjære lite lyst til å være med... Kunne evt tatt med meg småen, men det beste hadde jo vært om han og pappaen koste seg sammen hjemme den helgen. Hva med at han skal få flaske i 2 dager, er det problematisk for amminga når jeg kommer tilbake tro?
rødhette* Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ok, da skjønner jeg at du vil dra alene. Ang amminga vet jeg ikke... hør med en ammehjelper, kanskje, hva de mener?
På'n igjen Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Dersom du pumper deg til alle måltidene er det ikke noe problem for deg å være borte, ei heller for melkeproduksjonen senere. Men dere må selvsagt være sikker på at lillegutt tar flaske og du må jo pumpe deg litt på forhånd også. Følelsesmessig er det ingenting i veien for lillegutt å være 2 dager borte fra deg ... Har du lyst og orker pumpingen så ville jeg ha dratt.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Så lenge han tar flaske så er jo den delen grei. Men det er jo en fare for at han ikke vil ta puppen igjen når du kommer tilbake.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå