buggi med 2 jenter Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Er det noen her som har fått pass til babyen sin? Hva kostet det? og hvor lenge er de gyldige? Hvor lang tid gikk det før dere fikk det? Tusen takk vist noen kan svare meg:)
Lille L Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg skal søke pass til snuppa neste uke.. Koster 450kr og tar vel 2uker før det er i posten.. Jeg tror det er gyldig i 1år siden babyer forandrer seg så mye på bilder.. Bare pass på at du har en bilde av barnet hvor hele fjeset vises og ungen ser rett inn i kameran..
Gjest Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg har ikke fått, men skal til politiet på mandag for å søke om det. Tror det koster 420 kroner, og det står i alle fall at det skal være gyldig i 2 år. Det står også at det skal ta 10 dager å få passet Er litt usikker på hvordan vi skal få tatt et bra bilde av snuppa vår men...hehe..kan bli spennende til å få hun til å se inn i kameraet! Hun på politistasjonen sa det var vanelig å ta i sånn fotoboks, men jeg kan ikke helt se det for meg. Noen som har forsøkt det med 3 måneder gammel baby?
Tita&Tage Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Vi fikk passet i posten igår, mandag, etter at vi var innom og ordnet det torsdag forrige uke. Altså bare 5 dager, men det avhenger nok om det er høysesong eller ikke. De skriver på nettsiden sin at de normalt leverer innen 10 dager. Det koster 460 kr og er gyldig i 2 år. Et lite tips: Dra til fotograf for å ta passbilde av babyen før dere drar på politistasjonen... Ikke lett å få tatt av babyer i automat!
Lille L Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 åja da var det 420kr og 10dager da hehe:P Men ang bilde så dro jeg til sånn fotograf i Oslo og da kosta det 100kr og ta passbilder.Og det ble kjempe bra. Men, synes det er litt rart at den varer i 2år siden babyen forandrer seg masse fra 3mnd til 2år.. Men ja okay:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå