Gå til innhold

malin82,fødeklar er du der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gikk der på sykehuset i dag...spent og hører nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er her, dessverre.

Tok tid dette! Kom endelig inn til jordmor 20 min etter avtale :( Snakket med hun en stund, hun hørte etter hjertelyd, og ment at hodet var festet nå. Fikk så beskjed om at jeg skulle inn til lege som skulle sjekke meg. Etter mer venting kom vi inn til legen. Hun tok tøying av livmoråpningen (auauau) og så sa hun at hvis det ikke har skjedd noe innen 2.mai skulle de ta ny ultraly for å sjekke om babyen var så stor som de tror. Er han det så blir det ks.

Så måtte vi vente enda mer.. Så kom jeg inn til en jordmor som satte akupunktur på meg. Fikk en nål rett i magen som skulle sette i gang rier, og i begge føttene, armene og midt i hodet. Så nå går jeg her med heeeeelt ødelagt bekken og venter på at det skal skje noe.

Skal til ny kontroll den 2.mai hvis det ikke har skjedd noe. Skal da til lege, jordmor og ultralyd.

Skrevet

Ja ja, da fikk du samme beskjed som meg da. Nesten. Jeg er ikke blitt lovet KS, selvom ungen fortsatt er stor den 4 mai. Her skal de bare vurdere det hvis hun er over 5 kg. Vet ikke om jeg vil ha KS uannsett jeg. Jeg har plutselig fått det for meg at jeg kan føde hva som helst, he he :)

Skrevet

Har ikke lyst på ks jeg heller, men vis det viser seg at han er sååå stor så. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne få epidural under fødsel da, pga at man ikke får så gode pressrier når man har det. Så jippi!! :(

Skrevet

får håpe det skjer noe får 2 mai da.Skal krysse fingrene her for deg...og for meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...