Gå til innhold

Utstyrsbutikker i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Stavanger her? Jeg skal dit og trenger tips til bra butikker! Trenger særlig tips til butikker med vogner; vi trenger en liten og lett trille og tenkte at den kan vi kjøpe der, så slipper vi å reise med den store og tunge barnevogna vår. Men vil gjerne shoppe klær også, da! Og sko!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å ta en tur til Olsen&Co på Tvedtsenteret på Forus :o) En stor og flott barnebutikk med massevis av vogner i mange forskjellige merker, mye babyutstyr og mye klær. Anbefales!!!!!!

Hvis du skal shoppe sko, så ligger Norges største skobutikk (iallefall det reklamen sier :o)) Skoby i samme senteret med i et annet bygg tvers over veien.........

Skrevet

Skal du til Stavanger sentrum, så er det to bra barneklær butikker der. Intel barn som ligger i magasin blaa, og engler som ligger på siden av arkaden. Dyre men flotte klær!

Skrevet

Eller hvis du tar turen til Norges største kjøpesenter Kvadrat. Er det en babyutstyrsbutikk i kjelleren. Sørbø, har også godt utvalg på vogner.

Skrevet

I stavanger sentrum er det Sørbø barn og Capone kids, flotte klær og disse 2 butikkene ligger vegg i vegg. I et lite senter like oppi veien ligger røff og tøff, som også har merkeklær til barn. På magasin blå er det også benneton for barn og intellbarn og en til som jeg ikke husker navnet på(mest leker der men også klær fa imps&elfs)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...