Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Forskning hevder at barnet kjenner igjen musikken også etter fødsel. Har gjort dette siden uke 20 nå og gjorde det i forrige graviditet også. :-))
Luans mamma Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Har gjort det noen ganger, ja. Burde kanskje gjøre det oftere og mer regelmessig. Merket du noe på ditt første barn at han/hun gjenkjente melodien?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hadde tenkt å gjøre det, men har ikke fått kjøpt spilledåse enda.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Datteren hadde kolikk og vi merket at hun kunne roe seg noe med melodien helt i begynnelsen. Vi har brukt spilledåsen fast ved leggetid (spiller for magen på kvelden når jeg har lagt meg) til eldstejenta og hun elsker den.
Singelmamma og banden Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ja har spilt spilledåse for den i magen, men nå er den pakket inn, skal være gave fra storesøsknene til babyen :-)
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Jeg kjøpte en kjempe søt bamseku som spiller den " typiske " spilledåse sangen som jeg ikke husker hva heter. Legger den ved siden av magen og da reagerer hun på musikken og dytter og sparker der inne=) kjempe moro..
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Jeg og sambo synger nattasang til magen hver natt; "so ro lillemann..." Synes det er veldig koselig og er utrolig spent på om lille gutten vår kjenner igjen sangen når han endelig kommer;)
Sitronelle Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Så god ide det med spilledåse! Skulle ønske jeg hadde visst om det litt før....Men nå er det vel forsent....? Er i uke 38 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå