Gå til innhold

Flere enn meg som spiller spilledåse for magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskning hevder at barnet kjenner igjen musikken også etter fødsel. Har gjort dette siden uke 20 nå og gjorde det i forrige graviditet også.

:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det noen ganger, ja. Burde kanskje gjøre det oftere og mer regelmessig.

Merket du noe på ditt første barn at han/hun gjenkjente melodien?

Skrevet

Hadde tenkt å gjøre det, men har ikke fått kjøpt spilledåse enda.

Skrevet

Datteren hadde kolikk og vi merket at hun kunne roe seg noe med melodien helt i begynnelsen.

Vi har brukt spilledåsen fast ved leggetid (spiller for magen på kvelden når jeg har lagt meg) til eldstejenta og hun elsker den.

Skrevet

Ja har spilt spilledåse for den i magen, men nå er den pakket inn, skal være gave fra storesøsknene til babyen :-)

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempe søt bamseku som spiller den " typiske " spilledåse sangen som jeg ikke husker hva heter. Legger den ved siden av magen og da reagerer hun på musikken og dytter og sparker der inne=) kjempe moro..

Skrevet

Jeg og sambo synger nattasang til magen hver natt; "so ro lillemann..." Synes det er veldig koselig og er utrolig spent på om lille gutten vår kjenner igjen sangen når han endelig kommer;)

Skrevet

Så god ide det med spilledåse! Skulle ønske jeg hadde visst om det litt før....Men nå er det vel forsent....? Er i uke 38 nå...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...