|*Mamma til A*| Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg stod opp i morges og var kjempe trøtt, jeg la meg klokken 23 igår og stod opp klokken 07.45. Jeg er svimmel og d kjennes ut som jeg skal besvime hele tiden. Hver gang jeg blir svimmel så får jeg hetetokter. Blikket mitt føles tregt og jeg er rett og slett ør i hodet. Hvorfor måtte dette komme idag? Jeg har forberedelses dag idag å i morgen har jeg tverrfaglig tentamen. Jeg greier å skrive en linje så er jeg svimmel:S
Go i magen Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Hvor langt er du på vei da? Kan være at du er lav i jern eller noe da. Heter mye jeg også men uten svimmelhet. Hetetoktene kan være hormonene som tar litt overhånd på slutten. Syns du burde ta kontakt med føden eller noe jeg hvis det ikke gir seg. Klem fra sykepleier
|*Mamma til A*| Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg har litt under 4uker igjen. Kan jeg ha lavt blodtrykk??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg har det som deg og har lav blodprosent og lavt blodtrykk.Jerntabl er nødvendig.
|*Mamma til A*| Skrevet 24. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2007 Men jeg var til legen den 18april å da så alt helt normalt ut:S
Go i magen Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Kan kanksje være en kombinasjon av flere ting? Men hva var blodtrykket dit sist da? Noen reagerer ikke på lavt når de er gravide, mens andre gjør det. Eller så kanskje du er stresset? Høygravid med tentamensnerver og greier.
|*Mamma til A*| Skrevet 24. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2007 Sist så hadde jeg 120/70 og blodprosenten var på 11.8.. Men legen synes d var fint...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Høres ut som mæ når æ har blodtrykksfall. Æ har ikke fått beskje om å ta jerntab. Har ganske høy blodprosent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå