Gå til innhold

når har dere tenk å kjøpe vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg tenkt når eg hadde vert på ultralyd og viste om alt er bra. har tenkt å kjøpe simo-kombi så eg lurte på med den softline serien deres om det gikk ann sånn at du fikk den fargen du vil ha etter fødselen eller om eg berre skulle kjøpe ein blå og ein rosa og så lever den eg ikkje brukte tilbake..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe vogn snart men skal ha farge® som er ganske kjønnsnøytralt med tanke på barn nr. to om noen år.

Skrevet

Jeg driver å undersøker med vogner i svergie fordi emmaljunga er ganske dyr her i norge.

Er ca 1500 kr å spare iallefall på de pris tilbudene jeg har fått:) Skal hente den til sommern er iallefall planen. (juli) og skal ha i september.

Skrevet

ja men softline er jo ganske billig... trur det kosta 300-400 for det som hørte til den som eg ville ha.. så kanskje eg berre skal kjøpe begge farger med tanke på at eg kanskje får eit annet kjønn seinere..

Skrevet

Vi har bestillt emmaljunga vogn... Fikk høre at det kunne ta flere måneder, kom ann på farge og hvor populær den er... På de nyeste kunne det ta opp til 5 måneder... Men for vår del kan vi godt vente noen mnd med å få vogna da, siden vi venter barn i september :o)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Så at Barnas Hus har tilbud på Simo kombi nå. Tror du kan kjøpe softline senere, men det er jo lett å finne ut ved å ta en telefon til butikk :)

Skrevet

har ikkje barnas hus i nærheten..av meg.. litt skuffet.. hmm

Gjest Ut på tur
Skrevet

Hmmm veit at det selges ut fjorårets modell til redusert pris flere steder. Kanskje du kan ta kontakt med simo og høre?

De er jo norske så lett å skrive mail når den kan skrives på norsk ;)

Skrevet

ja kanskje det skal kikke litt rundt på nette.. på butikker eg vet er innenfor ein plass eg kan nå..

Skrevet

Vi kjøpte vogn i uke 25 fordi vi fikk drømmevognen til - 15% av normal pris :) Hadde den ikke kommet på salg ville vi nok ha ventet til uke 30.

Skrevet

ja det var det eg og tenkte men når eg var på ein butikk sa dei at dei ikkje hadde noko vente tid på den vogna eg ville ha, men det kan jo forandre seg... men eg trur eg venter ei stund til men eg må heilt til bergen eller stavanger for å kjøpe så me får sjå..

Skrevet

vi kommer til å bestille/kjøpe vogn så fort vi har råd etter UL en,er jo mye man skal ha og er ikke sååå mangen lønninger igjenn etter ul en(er jo sommerferie inni der også) og da blir det jo endel penger ut på div,ferier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...