Gå til innhold

Samboeren min er bare så herlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så utrolig god og omtenksom nå fortiden.

Han ringer meg hver dag fra jobb og hører hvordan det går med meg. uka som var og denne uka, har han veIdig mye og gjøre på jobb og mange møter,så blir litt senere hjem. men han tar en og to tlf til meg inni mellom alt. i går satt han i ett velig viktig møte,noe jeg visste at han skulle, men selfølgelig hadde glømt,så jeg ringte han for og hør tid jeg skulle ha middagen klar. flere som hadde ringt han sa han.men han lot være og ta tlf. Da han så at jeg hadde prøvd og ringe,avbrøt han møte litt for og gå ut og ringe opp igjen.ble litt småiritert når det ikke var noe med meg.upps...sorry.

kommer han hjem mitt i leggetiden til dattera mi, så sier han at jeg bare skal gå og sette meg så skal han over ta resten. noe datterra mi blir veldig glad for, for han leser alltid for hun. jeg bare synger som regel.hehe.

støvesuger jeg når han er hjemme, så kommer han og sier at han kan overta det han. Og han minner meg hele tiden på at hvis det er noe jeg ønsker han skal gjøre for meg eller i huset,så må jeg bare si i fra.ikke alltid han ser hva som trengs og bli gjort sån helt av seg selv innrømmer han. Og ber jeg han om noe, så gjør han det med en gang uten og stønne og klage.

han er jo på jobb hele dagen, så jeg prøver og ikke mase så mye på han så mye, men det skal jeg ikke tenke på sier han.

Når jeg tenker meg om, så ble han egentlig så god og ekstra omtenksom etter en dag han kom hjem fra jobb og jeg sto og grein av utmattelse etter og ha gjort regnt hele huset.prøvde og ikke vise det til han. men det gikk ikke. han holdt rundt meg og trøstet meg.og dagen etter før han gikk på jobb,fikk jeg beskjed om og ikke ta for mye i så jeg sliter meg ut igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt han er :)

Skrevet

Høres ut som en veldig snill og omtenksom samboer du har. Så heldig du er. jeg er like heldig jeg da :-) så jeg skal ikke klage. jeg prøver også og fortelle min mann hvor heldig jeg er som har han. Viktig at de blir satt pris på de også. Så de ikke tror vi syntes det er en selvfølge at de hjelper til så mye :-) spesielt siden jeg er hjemme hele dagen.

Skrevet

Han høres god ut ja! Viktig å få trøst og støtte nå, det trenger vi :-)

Skrevet

ja det er sant det. han har me dorlige vaner som jeg iriterer meg over og går og kjefter og smeller for også. Bør kansje istedet for og iritere meg over det, tenke på hvor heldig jeg egentlig er som har en samboer som vil meg og datteren min bare godt egentlig.

kansje stelle i stand en litt romantisk kveld for han i dag når han kommer hjem. det er egentlig en stund siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...