Gå til innhold

Noen som tok en flytur i uke 11 eller deromkring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her jeg :)

Føltes det greit? Evt noen gode råd? Skal en tur til Praha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en flytur fra København til Oslo i uke 9 og det var ingen god opplevelse for meg, jeg var dårlig og kastet opp. Men turen tilbake til København gikk helt fint:) Merket ingen ting.

Ønsker deg en god tur til Praha:)

Skrevet

Jeg var ute og fløy omtrendt på den tiden, men det var i grunn ikke noe annerledes enn vanlig. Helt greit :o) Drakk litt ekstra vann og leet litt på beina innimellom da - sånn for sikkerhets skyld.. :o)

Skrevet

Jeg reiste veldig mye i 1 trim. 2 turer til tromsø og en tur til oslo. Gikk fint det... :)

Skrevet

Ikke noe problem.

Husk å drikke nok i forkant, gå på do før innsjekking, beveg på beina når du kan, ha gjerne på støttestrømper.

Husk at du skal helst ikke sitte ved nødutgang når du er gravid, for de nødutgangsdørene er ganske tunge, og du skal helst ikke løfte så tungt nå.

God tur, og kos deg i Praha =)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Var ute og fløy i uke 22. Ikke noe problem hvertfall....

Skrevet

Jeg har flydd mye, ingen problemer.

Fløy til Sør-Afrika da jeg var 7 uker, tilbake når jeg var 11 uker.

Så Oslo - Tromsø når jeg var i uke 14

Nå nylig til Thailand i uke 23 - 24.

Det erneste som jeg kan si at ettersom magen blir større blir det mer ubehagelig å sitte lenge i et flysete.

God tur til Praha!

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Heldigvis har jeg ikke vært plaget med kvalme, så dette kan jeg bare se frem til skjønner jeg :)

Skrevet

Jeg skal ut og reise 2 måneder før termin - til Hellas:) Må to ganger opp i fly hver vei, med mellomlanding i Amsterdam. Kommer vel til å bli lang dag både nedover og oppover med mye flyplassventing/sitting, men håper ellers at selve flyturene skal gå bra. Legen sa iallfall at det bare var til å reise, så turen er bestilt og vi gleder oss til å få litt sol på kroppen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...