gobop Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Spør her jeg Føltes det greit? Evt noen gode råd? Skal en tur til Praha
22.12.2009 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg tok en flytur fra København til Oslo i uke 9 og det var ingen god opplevelse for meg, jeg var dårlig og kastet opp. Men turen tilbake til København gikk helt fint:) Merket ingen ting. Ønsker deg en god tur til Praha:)
Moonflower Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg var ute og fløy omtrendt på den tiden, men det var i grunn ikke noe annerledes enn vanlig. Helt greit ) Drakk litt ekstra vann og leet litt på beina innimellom da - sånn for sikkerhets skyld.. )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg reiste veldig mye i 1 trim. 2 turer til tromsø og en tur til oslo. Gikk fint det...
Solskinnsjenta Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ikke noe problem. Husk å drikke nok i forkant, gå på do før innsjekking, beveg på beina når du kan, ha gjerne på støttestrømper. Husk at du skal helst ikke sitte ved nødutgang når du er gravid, for de nødutgangsdørene er ganske tunge, og du skal helst ikke løfte så tungt nå. God tur, og kos deg i Praha =)
Gjest Ut på tur Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Var ute og fløy i uke 22. Ikke noe problem hvertfall....
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Jeg har flydd mye, ingen problemer. Fløy til Sør-Afrika da jeg var 7 uker, tilbake når jeg var 11 uker. Så Oslo - Tromsø når jeg var i uke 14 Nå nylig til Thailand i uke 23 - 24. Det erneste som jeg kan si at ettersom magen blir større blir det mer ubehagelig å sitte lenge i et flysete. God tur til Praha!
gobop Skrevet 24. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2007 Takk for svar alle sammen Heldigvis har jeg ikke vært plaget med kvalme, så dette kan jeg bare se frem til skjønner jeg
Lille Trille 2015 Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal ut og reise 2 måneder før termin - til Hellas:) Må to ganger opp i fly hver vei, med mellomlanding i Amsterdam. Kommer vel til å bli lang dag både nedover og oppover med mye flyplassventing/sitting, men håper ellers at selve flyturene skal gå bra. Legen sa iallfall at det bare var til å reise, så turen er bestilt og vi gleder oss til å få litt sol på kroppen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå