Gå til innhold

Flere som har fått melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg.. klemte litt på puppen i går og jammen var det melk der. Kroppen er bare SÅ klar nå.. men ikke babyen tydeligvis, er to dager på overtid allerede.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk det i uke 17... men bare litt, renner ikke liksom...

Men det hender jeg har våte flekker i bh eller på singleten som jeg sover med. (måtte begynne å sove med noe etter at det begynte å "lekke")

Sist gang begynte det ikke før uke 22... eller 23

Skrevet

Har hatt "melk" i puppene lenge, men det er visst helt normalt... spesielt hvis du er seksuelt opphisset... under samleie/kos

Skrevet

Fikk det i uke 20 tror jeg, men de begynte ikke å lekke om natta før i uke 29/30 tror jeg...

Skrevet

melk her og. ble litt paff da jeg bare skulle se for moro skyld og spruten stod!! ;) kjempeklar!!

Skrevet

å jada! Her lekker det litt hver dag og slik har det vært i over 1 mnd nå (er i uke 35 nå) Kommer en del gul gugge i BHen så jeg bruker ammeinnlegg jeg:)

Skrevet

Jeg fikk det oxo i uke 20 ca... men nå lekker jeg flere ganger om dagen. er i uke 38 nå. må ha på innlegg...

Skrevet

Ja herregud, fikk det i uke 20, har måttet bruke ammeinnlegg siden da:-/ Lakk som ei sil fra dag en jeg fikk det, nesten...

Skrevet

Oi. når er det vanlig å få melk?

alle her inne fått det?

jeg er i uke 36+2 og ikke fått noe melk.

vil det si at jeg ikke får det?

eller når kommer melka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...