Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 å være gravid.Er i uke 25,og er den siste uken blitt i megadårlig form.Veldig mye kvalm og hodepine+at jeg har ingen krefter til overs.Er heldigvis sykemeldt,men d har jeg dårlig samvittighet for fordi d er mangel på folk på joben.Men det værste er formen og mangel på matlyst.Kan man vvirkelig bli kvalm så sent,når jeg ikke har vært d på mange mnd.?Var ikke sånn forrige sv.skap.Men da fikk vi gutt,å nå venter vi jente.Hjeeeeeeeelp!!!!!!!!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 har de akkurat likt deg,har vært sykemeldt fra dag en å er ennå kjempe dårlig:( er ganske tøfft dette når det står på.....sist fikk jeg og en gutt å nå er det jenta så venter...må være noe me de jentene:)
*RutIetutt* Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hadde ekstrem kvalme i begynnelsen....og kvalmen har aldri helt sluppet taket. Kommmet igjen for fullt de siste dagene - i går kastet jeg opp alt jeg prøvde å få i meg, men i dag har jeg klart å holde på noe...er så slitsomt å ha det sånn....er 60% sm pga bl, men ser ut til at jeg må gå enda mer ned ja, kroppen min takler ikke dette svangerskapet så godt som forrige ser det ut som. Var ekstremt kvalm i begynnelsen da også, men kvalmen forsvant helt rundt uke 15 og jeg var i god form resten av svangerskapet. Fikk gutt da, og venter jente nå. Er 27 uker i dag.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Takk for svar.Ser nesten ut som man kansje blir dårligere me jente.Vi får holde ut.Det viktigste er at barnet i magen har det bra=)Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå