2gutter&2jenter Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Lå og sov min søteste søvn og var dypt i drømmeland, da jeg i totiden merket at verden ristet. Kunne ikke skjønne hva det var, men det var noe i senga. Jeg våknet selvfølgelig, litt ør, og skjønte forsåvidt hva det var da... var jo bare en til der, og han sov åpenbart ikke. Pussig at ristingen stoppet da jeg våknet og rørte på meg, tenkte jeg. Tilsynelatende forvirret spurte jeg om han var våken, og fikk et bekreftende svar. Jeg sa at senga ristet, og spurte om det var han, og han svarte "Ja, det er jo ingen andre her". Jeg frydet meg litt der og da, og spurte hva var det han drev med da? "Hm?" svarte han. "Du tok deg en avriving du!" sa jeg triumferende og full av skadefryd for å ha ferska ham midt i svarte natta. "Jeg får jo ikke sove" sa han. "Du må bare fortsette" sa jeg. "Nei, det vil jeg ikke". sa han. "Men nå er jo jeg våken!" sa jeg. "Ååå, mener du at jeg kan fortsette med deg?" sa han litt overrasket. (Det skjer aldri nå om dagen at vi har oss midt på natta...). Ja, som sagt, så gjort, og det var ikke det verste vi kunne ha gjort, heller! Følgen var jo at han sovnet som et skudd, og jeg ble lys våken! Klokken var halv tre, og tiden gikk.... kl. fem stod sambo opp for han måtte ut på jobbreise, kl. seks var det revelje for minstemann som kom marsjerende inn og forlangte mat! Opp med seg! Så var det slag i slag med en skolegutt ut, og en barnehagegutt som skulle i barnehage, og meg selv som skulle på jobb kl. 8.00! Særlig! Jeg ringte og sa jeg var syk (var jo helt ødelagt av søvnmangel), leverte minstemann i barnehagen, dro hjem, la meg i senga igjen, og sov til kl 11.30. Etter det har jeg vært verdens mest ineffektive person, som tenker samboer skal få seg litt ekstra å gjøre når han kommer hjem senere i dag, for da skal jeg baaare ligge og ta igjen tapt søvn. Slik kan det gå ( har forøvrig aldri opplevd noe liknende midt på natta med en mann ved siden av meg, vi har vært sammen i 5 år, og en gang måtte det vel skje. Mulig han rødmer litt i all hemmelighet i dag....hihi)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 hehehe. sånn er det her også, bortsett fra at mannen min ikke legger skjul på det. Syns det er søvndyssende jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Vet du! Dette har jeg drømt om og kunne ønske jeg våknet av. Har sagt det il min man så kanskje en lykkelig natt Pirrende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå