Gå til innhold

sovende armer og bein ? Noen andre som er plaget med dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er i uke 28, og er MYE plaget av at armene mine sovner. også beina. Har ikke antydninger til vann i kroppen, men litt hovne fingre.

Med tanke på at jeg så vidt har på startet trimester lurer jeg påom noen som er kommet mye lenger har hatt samme plagene,og ikke fått vann i kroppen på slutten......Noen som har noen tips/tilbakemeldinger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 38 og har lignende følelse i hele kroppen.Mer som "verking", føler sterkt behov for å bli knadd på el massert.Merker jeg har hevelser i bena på kvelden, vann regner jeg med. Har time på massasje i morgen, det vil nok gjøre underverker. Snakk med jm om råd.

Skrevet

ja! men til meg er d spes høyre hånd, da tommel...? rart altså... skikkelig ubehagelig når d bare er tommelen...6 dager til termin her....

Skrevet

JA!!!!!!!!!!!

hatt det lenge!

armene sovner veldig!

skikkelig rare greier!

Skrevet

Termin i dag glemte jeg å si....

Skrevet

Er også plaga med sovende armer og bein... Men det har blitt bedre.. Og jeg har ikke noe vann i kroppen.. Spurte jordmor hva dette var, og fikk svaret at det var helt normalt... Pga blod gjennomstrømningen er annerledes under svangerskapet... Er 37+0...

Skrevet

Hej!

Ja mina händer har somnat på nätterna förut, men nu har de tre första fingrarna på vänsterhanden domnat bort mest hela tiden. Var hos läkare häromdagen eftersom det är riktigt obehagligt. Fick diagnosen carpal tunnelsyndrom, och måste förmodligen operera i handleden eftersom det är så många veckor kvar till förlossningen (termin 20 juni). Hade det bara varit domnat av och till hade det inte varit någon större fara, men nu finns det risk att det blir kroniskt om jag inte opererar eftersom nerven tydligen ligger i kläm hela tiden. Jag gruvar mig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...