Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hei Er ikke så veldig erfaren med analsex. Har prøvd det noen få ganger. Mannen min synes det er fantastisk, jeg har ikke hatt de helt store nytelsene med det enda, men tenkte jeg skulle være litt mer aktiv på det punktet så får vi vel øvd det inn etter hvert. Det jeg lurer på er: Bruker dere alltid kondom ved analsex? Det er jo uhygienisk viss han skal gå fra det enne hullet til det andre, men synes og det er litt styr å fikle med den kondomen midt i og skal han vaske seg mellom hvert hull blir jo det og dumme pauser i akten. Den andre tingen jeg lurer på er om dere lar det gå for han i rumpehullet. Lot han gjøre det en gang og føltes jo som noen hadde satt klyster på meg etterpå. Kanskje dumme spørsmål dette her men sånn er det når ikke erfaringen er så stor på dette området.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Vi bruker ikke kondom, men han får heller ikke hoppe og sprette mellom hullene da. Vil han ta meg i rumpen, så får han eventuelt begynne litt fremem om han vil der også, også avslutte bak. Og han går rett ut på badet å vasker seg etterpå. Ja, jeg lar ham komme der også, og jeg får akkurat samme følelsen som du fikk, men det varer jo ikke så lenge da. Men jeg syns ikke analsex er noe spesielt da, men gjør det for mannen min innimellom. Han får ikke så ofte som han gjerne ville selv tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå