Gå til innhold

ang NAN1 mme...og ferie til gran canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpes! vi skal på ferie i 6 uker! hvordan gjør vi det med mme? blir jeg nødt til og ta med en koffort full av mme-kartonger utenom eller finns det NAN1 der???

noen som vet??? kan jo liksom ikke ta med en koffort full av mme heller!?!?!

snuppa har aldri prøvd no annet så jeg tar liksom ikke sjansen på og dra ned dit og kjøpe noe der nede i tilfelle hun ikke tar det...

***kriiise*** dont know what to dooo!!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ok..du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg kan sjekke opp om det finns? sånn at jeg vet 110% sikkert liksom...?tror du di vet det på apoteket?

mitt største mareritt er og komme ned dit og at di ikke har og at snuppa ikke vil drikke annen type :o:O

Skrevet

Jeg er sikker på at dem har mme i syden, men om det er Nan1 det vet jeg ikke. jeg ville hatt med nokk til hele turen. (du pakker bare posene utav eska så tar dem mindre plass) . angående vannet som er i Gran Canaria, vet ikke helt om jeg ville stolt på at det er 100% like bra som her i Norge. (har ikke peiling) men om barnet er lite ville jeg kjøpt vann på flaske.

GOD TUR!

Skrevet

På GC kjøper man vann på flaske - Helt garantert at jeg ikke ville anbefale vannet fra springen til noen av dere

når det gjelder nan så tror jeg du får det der, men hvordan finne det ut?

sen en mail til de som produserer det?

Ta kontakt med sjømannskirken på Gc og spør om de kan hjelpe med å skjekke?

Uansett apotekene (farmacia) på GC er bra med godt utvalg

god tur

Skrevet

vannet vet jeg iallefall at man ikke skal drikke;) må kjøpe på flasker og kanner (mamma bor der nede) hehe:P

men tenk om jeg ikke får med nok poser..? finns liksom ikke no sted jeg kan sjekke opp heller..

mamma hadde spurt på apoteket der nede og di sa di hadde men at det ikke het nan..men spørsmålet er om det er samma greia...?

snuppa har somsagt ikke prøvd annet...men hun tok flaske med en gang og hun drikker sukkervann også...

hmm...

Skrevet

takk takk=)

ok da skal jeg ta og sende mail også skal jeg sende mamma ett bilde av nan boksen så kan hu spørre igjen om di har en sånn boks:P

jeg vet di har veldig godt utvalg der nede,men er så utrygg på om hun tar noe annet...

kanskje jeg skal ta og kjløpe litt forskjellige mme'er (colett,hipp osv) før jeg drar får og sjekke om hun tar di...

får da tar hun vell alle typer skulle jeg tro...?

Skrevet

Kan du ikke spørre mora di da? Siden hun bor der?

Mener å ha sett Nan der jeg altså...

Skrevet

jo hun har spurt men di sa "ja vi har,men det heter ikke nan"

vil det si at det er nan med et annet navn eller at di har mme men ikke nan...? blei litt usikker...skulle tro di hadde det...men skal sende mamma på apoteket får og spørre igjen,og denne gangen med et bilde av boksen:P hehe...

Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

jeg er ganske sikker på at selger nan på supermakedene som er litt store der nede. De har spar der nede midt i puerto rico der vi pleier å være.

Det er jo nordmennenes "ferieparadis" nr. 1 så jeg ville syns det var veldig rart om de ikke solgte nan der nede ja :)

Skrevet

ja skulle tro det di har jo masse norske daglivarer...

og ettersom di har på fastlandet og di bestiller jo alle varene sine derfra...

vi skal til arguineguin og det ligger jo ved puerto rico...

skal sende mamma på carrefour og se der også... det er jo et sånt digert kjøpesenter..

Skrevet

I og med at enkelte merker heter noe annet, eller har annen design på pakken i andre land ville jeg heller sendt en mail til Nestle og spurt de. Da finner du ut om det er 100% samme produktet eller ikke også, noe som kan være kjekt.

Mener noen slet litt med spansk babygrøt fra Nestle, den var visst ikke lik den som vi kjøper i Norge.

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt med og hjemmefra. Hadde ikke tatt sjangsen på å kanskje stå uten mme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...